vrijdag 20 januari 2012

Facelift & Windlights

Tja, dat is het toch best wel! Dit blog had een facelift nodig. Ik vond het zo vol komen te staan met best wel leuke dingen, maar te rommelig naar mijn smaak. Dus heb ik een hoop verwijderd en meer een relaxende sfeer proberen te creëeren, net als we hier thuis gaan doen van het voorjaar/zomer. Daarom ook deze kleurkeuze, want hier lijkt straks onze kamer ook erg op! En omdat ik Carin’s blog altijd zo prettig vind lezen en overzichtelijk vind blijven, heb ik dus de layout een beetje van haar afgekeken maar er wel echt mijn dingetjes mee gedaan natuurlijk. Ik hoop dat jullie het een verbetering vinden! Ik mistte vooral iets echt persoonlijks en door die dingen wat meer toe te voegen voelt het nu wel meer als IK!article12343747Gisterenavond, koopavond, nog even gauw de stad in geweest om wat te luchten en toen kwamen we al snuffelend deze windlichten tegen bij de Marskramer.  Ik denk dat die van ons wat groter zijn, maar we hebben ook erg grote ramen in de woonkamer, dus nu staat er voor elk raam 1! Straks lekker veel kaarsjes aan en het is al gelijk echt thuis! Ondanks dat de stress van alles uitzoeken, bestellen en uitdenken wel zijn tol eist (mijn lijf kan daar gewoon niet tegen en protesteert) is het wel erg leuk om te doen allemaal! Tja, positieve stress blijft stress! Dus morgen nog wat laatste decoratie spulletjes (die aubergine kleur vindt je echt niet midden in de zomer) en dan krijgt mijn koppie weer wat rust. Misschien dat er dan ook nog eens wat uit mijn handen komt, want nu is het vooral lezen en rusten!

Nog een fijne dag verder! Groetjes!

sign

Well, yes it is! My blog really needed a facelift as I wasn’t content with it for a long time. To much clutter, although cute clutter, but still clutter and I despite clutter! So I got inspiration from Carin’s blog and deleted a lot of gadgets and added a few more that reflect me more. I really missed ME in this! The colours I choosed this time are a mirror image of the designs I selected for decorating the living area later on in spring. I hope you like the changes!

Yesterday evening (shops are open here in Holland) we went quickly into town to get some fresh air and snooping around for new decorating stuff for the new room. We found these lovely big windlights and bought three of them for our 3 big windows. The central heating in underneath them so flowers or plants die up there. Candles are blown out by the wind of the airing system so these windlights seamed the solution! When it is all finished we can light some candles and enjoy our new home! Despite the stress of picking new stuff, ordering and thinking it all through, it is real fun to do this after 8 years! Yes positive stress is still stress! And my body doesn’t like that so much, so it will be nice when this stage is over and things are finished for now. Tomorrow we will shop some more decorating stuff (this eggplant colour is impossible to find in summertime) and after that my head can rest! Maybe I can finally start sewing some things by then  as nothing is coming out of my hands lately! Have a great day!