donderdag 19 januari 2012

Good Books!

image Ja, het is heerlijk om een goed boek te lezen. Bovenstaand boek, “De dochter van Zeven Wateren” heb ik net uit en dus gelijk in de volgende van de serie begonnen!  image Van hubby heb ik alvast een stel boeken voor mijn verjaardag gehad (moet nog even wachten tot de echte datum zich aan dient). Van elke serie die ik spaar het volgende boek dat ik nog niet had! Van één van mijn lievelings schrijfster waren er zelfs twee boeken die ik nog niet had! Dus mijn verlanglijstje vulde zich net zo snel als dat ik er wat afhaalde! Om nu het verhaal weer goed in mijn hoofd te hebben voor ik dit nieuwe boek ga lezen ben ik de hele serie aan het herlezen! Zalig! En zeer ontspannend! Echt een aanrader voor wie deze serie niet kent!
Fijne dag verder ik ga even een driehoekje voorbereiden! Kan ik nog wat steekjes zetten vanavond!
Groetjes,
Marianna
Yes it is great to read a good book and I love fantasy books! Hubby gave me a few good books for my birthday alreadyand they are all the next one in row of the series I collect. So now I am re-reading these older books, so I have the story in my head when I start on my new book! It is good to have a good book on hand and it really relaxes me! If you haven’t read this book (Daughter of the Forest by Julliet Marillier) I would recomment you do, if you like fantasy!
Have a great day and I am off to prep some DJ tri’s! Maybe I can add a few stitches in the evening!