donderdag 5 januari 2012

BOM 2012: Tempting Shapes part 1 / Verleidelijke Vormen deel 1

BOM TS-VVOk, het nieuwe jaar is weer van start en dus het begin van onze nieuwe BOM, de Verleidelijke Vormen! Als je dat wilt kun je de knop hierboven gebruiken als link naar deze BOM. Link hem dan aub aan ons Simply2M blog, waar de uitleg en patronen komen te staan. Helaas begon het jaar voor mij met storing op mijn internet verbinding, dus kon ik niet op tijd de Nederlandse vertaling online zetten. Maar ondertussen is het probleem verholpen en staat deze versie nu ook online op ons Simply2M blog. De engelse uitleg was wel al beschikbaar op het Simply2M blog en QDD

Dit is het eerste onderwerp Applecores. Ik ga uitleggen hoe je deze met de malletjes methode makkelijk aan elkaar kunt zetten en zelfs met de machine kunt maken! clip_image062Ok, the New Year has started and it wasn’t a very good start for me! My internet connection failed me, so I wasn’t able to put the right tutorial online, but now I can do it again. The Dutch translation is now online aswell, for those who like that.

But for my english speaking readers I had the tutorial and templates ready! They are still on the  Simply2M & QDD blog. Hop over to pick it up!

Have fun trying something new! Let’s have a day of stitching!

2A8DBB8832874276C1D364C4C1426EFE