woensdag 1 februari 2012

Feest

Ja, vandaag heb ik FEEST! Ik ben nl. jarig! En ja, als sinds ik kind was vond ik het super leuk om jarig te zijn en dat is eigenlijk nooit weg gegaan! Ik kan ook echt als een kind zo blij zijn met kadootjes, groot én klein. Vandaag mag ik dan ook de vloppen uitpakken van de verjaardags lijst van één van mijn internet quilt groepen, dus lapjes! imageEn wat is er nu leuker uitpakken als lapjes! Ook boeken zijn errug leuk en ik ben dan ook al goed verwend geworden door manlief! Leuk stapeltje leesvoer heb ik weer he!PICT0019 (Small)Maar dat is zeker niet het enigste! Ik heb mezelf ook verwend met wat lapjes om een nieuwe quilt te maken voor onze straks-opgeknapte-huiskamer en de Little Twister snijmal en ik viel voor de nieuwe Rouennier Deux:PICT0017 (Small)En verder ben “gewoon” verwend door wat vriendinnen! Deze heb ik van HAAR. Daiwabo lapjes voor de huisjes, een echt scherp klein schaartje (revlon babyschaartje) waar je zelfs mee mag reizen door de stompe punt! En heel lief heeft ze van de show Road2California een keycord mee genomen, dus daar hangt nu het nieuwe schaartje alvast aan! En ze heeft nog een heel leuk hartje gehaakt als onderzetter! Dank je wel Cyn! Ik ben er erg blij mee!PICT0026 (Small)Van een andere quiltkennis uit België, die met Cyn en nog een paar andere dames op reis was en ook de Road2 California show heeft bezocht, heb ik deze leuke tas en autralisch lapje gekregen. Heel handig als je even een tasje extra nodig hebt, dus die gaat mee naar de Expo in Vijhuizen vrijdag! Bedankt Caroline!PICT0024 (Small)En last, but not least, heeft mijn zus Ellen deze prachtige kaart voor me gemaakt! Wow wat is ie mooi he! Je hoeft niet te vragen wat voor hobby ik heb! O ja, de paspop kun je ook nog echt als speldenkussen gebruiken! Dank je wel El, ben er super blij mee!PICT0021 (Small)En ook mijn moeder had zich niet onbetuigd gelaten! Weer echt een staaltje kunstwerk! Ik hou hier echt van, zo mooi!PICT0027 (Small)PICT0028 (Small)

En ja, toen mocht ik nog die stapel enveloppen uitpakken! Ondertussen is het stapeltje van de bovenste foto verdubbeld! Kijk maar:PICT0029 (Small)En dit zat er in: PICT0032 (Small)En uit eentje kwam dit extra:

PICT0033 (Small)PICT0034 (Small) Maud - van Hergarden Embroidery - heeft deze voor me gemaakt! Ik ben er erg blij mee! Echt mijn kleurtjes en stijl! Nu heb ik een echte PIP tas! Jippie! Die gaat dus ook mee naar de expo in Vijfhuizen vrijdag! 

Vanavond lekker uit eten met manlief en vriendin – SUSHI! Jammie! Voel me zo ontzettend JARIG! Ben dan ook wel erg verwend geworden! Fijne dag verder, hier lukt dat wel!

Doeg!

 sign

Yes, today is is PARTY-TIME! I am celebrating my birthday today (yes with cake this morning, Buddettes). As a child I could really enjoy looking forward to my birthday and that childish feeling of upcoming Party-time has always stayed with me! Being excited of unwrapping presents, small or big, is what has stayed with me all these years! Today I also can unwrap enveloppes with soft fabric gifties of quilting friends from one of my lists. And what is more fun than unwrapping fabrics? Ok, unwrapping books is also a good one! Hubby spoiled me with the best of the best books I love and I spoiled myself with fabrics to make a new quilt for the remodeled livingroom in a few months and 2 charm packs of rouennier deux and the little twister tool! Love it! And it just came only one day before my birthday!
Besides that I also am not forgotten by my friends! Got a Inklingo file from HER (not visable though)(Thanks a lot Frummie) and from HER I received lovely gifties in the mail! These are revlon stump point scissors that stay sharp and are small, some daiwabo fabrics form my scrap houses project and a crochet coaster for my mug! Lovely work you did Cyn! I loved it all! Thank you so much! From another quilting friend I received lovely batik kind fabric with autralian flowers on it and a totebag, so that is a nice extra bag to bring with me to the expo I will go to friday!
And last, but certainly not least, I received a hand make card from my sister Ellen and the cute thing is: the fitting-doll is also a puncushion! Thanks El, I truely LOVE it! And this morning I got a lovely b’day card, also hand made form my mom! I love that one too! So cute! Oh yes, I have unwrapped the enveloppes and the fabrics inside are shown in the picture.The pile had doubled since the first picture! Thanks girls I love them all! And a special THANKS to Maud from Hergarden Embroidery, who made me the cute bag, a real PIP bag (popular dutch designer). I love the colours and style, so really me too! I will bring it also with me to the expo in Vijfhuizen later this week. Having sushi for dinner with hubby and a friend. I feel so really celebrating and am spoiled to pieces! Have a nice day all of you, I will certainly continue!  See you all later!