woensdag 29 februari 2012

Slow Motion

Concussion2Tja, ikke wel dus….die rotplank die gewoon even op de verkeerde plek zat! Deze week gaat alles even niet zoals gepland zeg maar! Ik wil van alles maar niks wil goed lukken, dus maar weer terug in slow motion stand!

Gisteren had ik wel een opkikkertje even toen mijn pakketje met bestelde stofjes uit de USA kwam! Ik had de Moda Rouennier II lijn besteld en die is nu dus binnen. De kleuren van deze foto zijn hier wat donkerder als in werkelijkheid. PICT0038 (Small) Een jellyrol met wat bijpassende stofjes, ook voor andere quilts. Ik heb nl. vorig jaar twee boeken gekocht met patronen voor jellyrolls en die wil ik eens gaan maken. Nu vond ik de stof van het patroon heel mooi, Rouennier I, maar die was niet meer te krijgen, dus nu sloeg ik even nog mijn slag, voordat het flink sparen gaat worden voor hopelijk de nieuwe naaimachine, de Pfaff Creative 2.0 of misschien zelfs 4.0:imageNu eerst een koffie breek! Láter!hotcoffeebutterflyWell I do have a clue what hit me! The shelves that were in the wrong place at the wrong time! This week things are not going as I like them to go. I have tons of ideas, but nothing seams to be a succes to do, so back to the slow motion mode!

Yesterday was a fun day though as I received my fabrics from the USA. I ordered the Moda Rouennier II  line, a jellyrol and some extra yardage to make 3 quilts. I bought a book or two last year about making quilts with jellyrolls and I wanted to make two quilts from that book using the same jellyroll. The extra yardage is for borders and background and binding. The quilts in the book were made with Rouennier I and that was gone already, so I took my change when I saw the Rouennier II come in the stores! Now I have quite a few fabric lines in stock, so I can start saving up nickles and dimes for my hopefully new sewing machine, the Pfaff Creative 2.0 or maybe the 4.0!

Now it is time for coffee break! See y’all later!