zondag 12 februari 2012

Update Margo’s BOM

Nee, niet de nieuwe die ze gaat starten op Simply2M, maar de eerste die ze maakte. Dit is het hele plaatje zoals ik hem wil maken:MBOM En dit is wat ik tot nu toe heb (vanaf september 2011, dus ik werk er niet hard aan):

 PICT0002 (Small)PICT0003 (Small) Maar welk middenstukje is nu het leukste? Jullie mogen het zeggen! Ik denk toch de tweede, die ik het eerste gemaakt heb. Maar ja wie ben ik? LOL! Maar het is leuk werken met deze vrolijke lentestofjes van Fig Tree!

Dit is de hele serie, waarmee ik dus deze quilt ga maken:161Fijne dag verder! Ik ben ff naar het park Flopke nog een laatste keer in de sneeuw laten spelen! Daarna ga ik weer verder steekjes zetten in dit blok! Hopelijk komt ie vandaag nog af! Kan ik daarna de makkelijke, snellere randen gaan maken!sign 

No not the new BOM Margo is starting on Febr. 15th., but the 1st. she has designed last september. I still love this quilt with the piano border, but haven’t done much about it. I thought I take one day break from Jane and finish this center piece, but I can’t decide which center to add, the 1st. of 2nd. star picture? I love the soft spring colours of the fabric line from Fig Tree, the FQ bundle I will make this quilt with. Tempting to continue!

Have a great day! I am off to the parc to let Floppy play one last time in the sno, before it all melts away in the next couple of days. After returning home I will continue stitching up the center block of this quilt. Maybe I can finish this one today! After that I can easily make the surrounding borders by machine.