maandag 12 maart 2012

Paasquiltje/Easter runner

PICT0004 (Small)Na wat gedub en heen en weer gemail op mijn groepen (dames heel erg bedankt voor jullie adviezen!) ben ik er nu uit! Mijn Paas quiltje gaat als achtergrond de kippenstof krijgen en niet het turquoise wat ik eerst in gedachten had, en de gekleurde vlakken worden allemaal gevouwen bloemen! Het middenvlak blijft alleen het kippenstofje omdat daar waarschijnlijk een vaas met bloemen op komt te staan, dus is het handig om niet het centrum geheel vol te bouwen LOL! Je moet er even een slapeloze nacht voor over hebben, maar dan heb je ook wat! Dus zoals het links boven is qua kleurstelling wordt de rest van de quilt ook.card1f Ik ga weer even mijn bedje opzoeken (ja hardnekkig griepje heerst hier) en vanmiddag wat lapjes snijden voor de bloemen!

sign2

After a lot of debatting on my groups (thanks girls for your advise!) I finally made my decision! The bachground fabric for this table runner will be the kicken fabric and the colour will be added as rows of folded flowers from dark to light. The center will be a square of the ckicken fabric as there will probably a vase with flowers on it during Easter. You don’t have to build it all in do you? You need to deal with a sleepless night, but than you do have something! So as the left corner is now (for the colours) it will be all over the quilt. I am off to take a nap, being still ill with the flu! Ye, really nasty bug this time!