woensdag 25 april 2012

Blog Hop with Marianna

Ja, vandaag is de dag! Ik mag laten zien wat ik zoal gemaakt heb aan kleine quiltjes, oftewel tafel kleedjes! Alleen foto’s was genoeg, dus eens geen uitleg van mijn kant! Maar natuurlijk heb ik wel wat voor jullie gemaakt, dus ga vlug naar Sew We Quilt om de uitleg te downloaden van mijn Flying Geese placemat! Tja, de nieuwe look straks vereist ook nieuwe placemats! PICT0145 (Small) Yes, today is the day for the BLOG-HOP PARTY! I can finally show what I made so far on small quilts. No tutorials of these mini quilts now, but I did make you all a kitchen stuff placemat tut, so hop over to Sew We Quilt to find the tutorial of this Flying Geese placemat. Yes, the remodeling also makes it time for new placemats!

BLOG-HOP Pictures:

PICT0115 (Small) folded flowers workshop PICT0024 (Small)PICT0126 (Small) PICT0001 (Small) PICT0013 (Small)  PICT0001 (Small)