maandag 9 juli 2012

Keuzes keuzes keuzes…..

O wat kan het moeilijk zijn om te weten wat je wilt, zelfs in quiltland! Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd zitten die ik natuurlijk allemaal het liefste METEEN wil maken, dat ik gewoon soms verlamd wordt om te kiezen! Zal ik nu iets maken of voorbereiden voor als het mooi weer wordt later deze week of zal ik doen waar ik echt zin in heb? Of toch maar verder aan die quilt die er al zoooo lang ligt en nodig eens af moet? Snappen jullie me nog? Ik zelf soms niet meer! Ik wil te veel en te snel denk ik! En omdat ik maar halve dagen tot mijn beschikking heb, sinds ik elke ochtend ga Nordic Walken en ook nog een uurtje met mijn kleine meid naar het park wil, dan wordt de keuze mogelijkheid vaak toch wat beperkt. Of toch niet? Waar laten jullie je door leiden als je kiest? Dwing je jezelf om toch dat ene af te maken voor je wat nieuws mag beginnen of ben je meer iemand die zich vooral laat leiden door de waan/zin van de dag? Oftewel “goes with the flow”? pict0986 (Small) LIB nov 11 (Small) PICT2050 (Small) PICT0014 (Small) PICT0199 (Small)PICT0200 (Small)PICT0201 (Small) PICT0204 (Small) PICT0209 (Small) PICT0210 (Small) PICT0211 (Small) PICT0212 (Small)

Choices, choices, choices! Oh, how hard can it be to choose, even in the quiltworld! I have so many things in my mind that I like to work on and preferable RIGHT AWAY, that I feel paralysed by all these choices! Shall I start prepping something for when the weather is getting nicer to I can sew outside? Or shall I work on that quilt that is almost finished and lays there for a long time? Or shall I go with the flow and choose what my mood is? Are you still with me? I ain’t! I want to much and to fast and I want it all NOW. Since I started to Nordic Walk (with poles) and take Floppy to the parc every morning, since three weeks, I have oinly half of the day left! So less time to sew! Or is that just me? How do you guys choose? Do you take it quilt by quilt and start a new one when the older one is finished? Or do you choose especially what you like, like embroider today or english pp? Or just go with the flow what come in your way or besides your chair? I feel I have to many choices and don’t know how to handle them! HELP!