woensdag 10 oktober 2012

Home sweet home!

Lekker thuis in mijn eigen bedje verder uitzieken! Manlief beloofde net het appelsap regime, dus alleen bloedsuikers bijstellen dmv appelsap! Misschien mag bouillon ook? Ben nog zo slap als een vaatdoek, dus heel blij dat de buurvrouw nog even Flopke wil blijven uitlaten! Volgens mij haal ik het einde van de straat nog niet eens!Wel zeeën van tijd om te handwerken…., maar of ik het haal qua energie niveau? Twijfelachtig! Eerst maar trouw mijn bedje opzoeken als Flopke zo een rondje heeft gehad! Braaf he!

@Home in my own bed still feeling sick. Hubby promissed me a diet of appeljuice, which means, no food, just applejuice to stabilise my bloodsugar levels. Maybe he allowes a little bit of bouillon too LOL! Love to eat something stronger than water like yesterday! I still feel weak as a dishtowel, so very glad our neighbour is taking care of Floppy's rounds! I might not managed to make it till the end of the street! Now I have loads of time to do some handwork, but I doubt I have the energylevel to complete! First I will faithfully find my bed (and catch some sleep)when Floppy has had her trip around the block! Good girl he!