woensdag 10 oktober 2012

Puzzelen in EQ7

Wat doe je als je je rustig moet houden, maar ook niet de hele dag in bed kunt liggen? Nou, dan ga je lekker achter de PC wat fröbelen in EQ7! En misschien zo je vaardigheden wat opschroeven. En met een beetje puzzelen komt er dan dit uit: 
Ik heb de stukjes bewust zo groot mogelijk gehouden en vooral in het blok geen inzet naden gepland, dat naait zo lastig op de machine! Zo kun je makkelijker met de snelle naaimethode bv. het middendeel van het blok maken. Je kunt ook met de kleuren spelen:
2 dimensional 22 dimensional 3  Deze versie is duidelijk wat rustiger! Met alle driehoekjes gekleurd wordt het wel erg druk in het midden blokje tussen de blokken. Ik vind dit soort patronen, die nog een secundair patroon onthullen, zijn zo leuk!

Nu nog de stofjes zoeken en snijden en op de naaimachine in elkaar zetten! Als ik tenminste genoeg achtergrond stof heb! Zit niet zo ruim in mijn ecrutjes! Lijkt me niet zo moeilijk (ondanks dat het best veel werk is met al die driehoekjes), maar wel een leuke sfeervolle herfst quilt! Zo kom je dus ook de dag door!

Het is weer tijd voor mijn slaapje Doei!marianna