Doorgaan naar hoofdcontent

Sara ziet de Pfaff Performance

51NidEz3J6L._SL500_AA300_Ja, Enkhuizen heeft wat op zijn  geweten hoor! Weten jullie nog dat ik laatst daar naar de borduur-en quiltbeurs geweest ben? Hier kun je er nog over lezen. Ik heb daar uitgebreid staan kijken bij de nieuwste machines van Pfaff, want ik wil geen andere machines meer sinds ik heb kennis gemaakt met het IDT, ingebouwd boven transport, van de Pfaff. Geen verschuivende naden voor mij meer en vooral heel weinig te spelden! Iets wat erg praktisch is met een spelden en naalden etende hond in huis!

Maar op de beurs werden geen prijzen gegeven, dus ik vorige week vrijdag de dealer gebeld in Amsterdam (Wildschut) en daar naar gevraagd. Omdat het best wel veel geld is vroeg ik ook of het oudere type, de Creative 4.0 nog te bestellen was, maar helaas was dat niet meer mogelijk. Maar hij had nog wel twee demo machines opgekocht van de importeur en die konden voor veel minder weg.

Manlief vond dit dermate interessant dat we de volgende ochtend in alle vroegte naar Amsterdam vertrokken om eens goed ons licht op te steken. Al het oude materiaal ingeladen om te kijken of we daar nog een redelijke inruil voor konden krijgen en aan het eind van het verhaal ging ik met deze machine naar huis, oftewel de Pfaff Creative Performance, degene die ik echt als liefste wilde hebben! O ja, met de grote borduurarm en nog extra ringen, garen en naalden.  En hij kan VEEL! Mag ik U voorstellen:51BMb9DtqkLEn ik wist van gekkigheid niet hoe ik me moest uiten! Kon wel dansen, maar voelde me daar net wat te oud voor worden LOL. O ja, deze machine is dus HET KADO voor mijn 50e verjaardag al vast in februari, wanneer ik dus eindelijk Sara zal zien! Kon ik al vast wat oefenen! Maar vooral nĆŗ gekocht, omdat nu mijn oude Brother 3000 nog wat opleverde en de kans alleen maar kleiner werd dat we voor een floppy gestuurde borduurmachine nog een redelijk goed bod zouden krijgen in 2013.

Ik ben de komende dagen dus wel onder de pannen met ontdekken wat deze machine allemaal kan en probeersels maken! Ik moet de machine wel door en door kennen als ik straks ook nog op les ga!

PS. Laatst vroeg iemand of ik nu ook op mijn verjaardag zelf dan nog een kadootje zou vragen? Nou, ECHT NIET! Ik weet echt wel wanneer ik iets heel groots en moois krijg dat het ook echt wel eens genoeg is hoor! Was wel een man die dit vroeg hoor LOL!

Reacties

Wat een pracht cadeau. Veel plezier er mee
En ik weet het verhaal nog wel met Flopke en de ingeslikte naald
Die ziet er goed uit en wat een cadeau, maar dit is aan jou besteed, want je maakt zulke schitterende dingen
Nu voorlopig horen we je niet
Fijne dag groetjes Joke
Terray zei…
Wauwww wat een ding zeg!! Wat ben jij een ongelooflijke bofbips ;-) Geniet van dit mooie kado en veel plezier met het spelen erop.

groetjes
Tertia
Mir zei…
Heel veel plezier met je nieuwe machine!!!!

groet, Mirjam
tiny zei…
Wat een mooie machine, veel succes en plezier ermee.
Hermie zei…
super wat een mooi cadeau, geniet er van
Ansje zei…
WOUW meid, groot gelijk dat je het gedaan hebt! Zit ook verlekkerd te kijken hoor. Maar ik heb de 830 van Bernina. Om die nu weer in te ruilen? Blijf je toch aan de gang?hihi. Maar is een mooie slanke machine. Veel genietmomenten ervan hoor! LiefsAnsje

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p