woensdag 24 oktober 2012

Sick again! Brrr……


Ja, ben nog niet echt lekker! Twee weken geleden was het hetzelfde, toen moest alleen het AMC eraan te pas komen, nu kan ik nog thuis blijven gelukkig! Maar voel me behoorlijk duizelig, misselijk en bij vlagen willen de darmen ook harder werken als nodig is. Maar ja, wat doe je eraan? Uitzieken zegt de dokter en vezels slikken. Kon nog wel een maandje of drie duren! Nou ja zeg, alsof ik daar de tijd voor heb! Ik wil gewoon kunnen doen waar ik zin in heb en niet na een half uurtje zo wiebelig zijn dat mijn bedje al weer roept! Maar ja, dat heb je niet voor het kiezen he! Nu maar hopen dat het ook echt buikgriep is en niet mijn alvleesklier heftig opspeelt, dan ben ik weer verder van huis! Kun je dezelfde verschijnselen van krijgen! Voorlopig is het dus dagje op en dagje af hier!
 
Maar mijn PC heb ik weer zelfstandig aan de praat gekregen. Had gescand en van het weekend bleek ik een hackertool op de PC én twee externe harde schijven te hebben, dus alles geformateerd en nu maar eindelijk eens win 7 erop gezet. Leuk die nieuwe layout en makkelijk alles terug gevonden! Net of ik nu een nieuwe computer heb! Kostte me wel 3x installeren voor alles goed bleef werken hoor, maar vandaag startte ie eens redelijk normaal op! Nu hopen dat het echt verholpen is, maar als formateren niet meer helpt wat dan wel? Dan moet er maar eens een echte PC dokter bij komen en niet die jonge knullen van de computerwinkel, want die doen hetzelfde als ik al heb gedaan! Gewoon win 7 er opnieuw opzetten!

Nu eindelijk EQ7 weer goed werkt (daar merkte ik het aan, die had ineens geen blok meer in de bibliotheek staan) heb ik een leuk babyquiltje voor de buurvrouw ontworpen. Die heeft vorige week een meisje gekregen en ik ben nu bezig (als het wil lukken) met het uitborduren van de kinderen van de wereld serie. Die komen dan in de witte vlakken van deze blokken: Nora's borduur pach middenNora's red background
Uiteindelijk moet het samen dit quiltje worden van 1 meter bij 60 cm:Nora's crib quilt
Nu nog dat potje energie vinden om alles te snijden en in elkaar te naaien! Ach, ze is nog klein, dus slaapt nog in een wiegje! Dit is echt voor een ledikantje! Dus ik heb nog even, maar ja, ik heb drie buurvrouwen die zwanger zijn of waren in totaal, dus ik kan mijn lol op! Goede oefening voor als mijn neef een zoontje krijg in maart! Ja, mijn zus Ellen wordt OMA! Dat ik dat nog mag meemaken!
Groetjes,
Marianna