donderdag 27 maart 2014

Het is een FEIT…

http://www.dequiltster.nl/pakketten/item/2962-craftluver-marianna-pakket-flopke

Marscha heeft het al weer helemaal voor elkaar gekregen, pakketten gesneden en klaar voor de verkoop, in de winkel, webshop of op de beurs! Misschien klinkt het raar, maar het doet je wel wat als je zo voor de eerste keer het werk van je handen in een (web)winkel ziet liggen! Ik denk dat ik dus erg ga genieten van de beurs, waar ik mijn babietje terug zie! LOL!

En ja, als ontwerpster is het ook leuk om af en toe eens wat gratis weg te geven, wat ik in het verleden volop deed! Nou, dat zal ik blijven doen hoor, want ik ga niet naast mijn schoenen lopen! Dus heb ik een nieuw blog aangemaakt en aan dit blog gekoppeld, zodat jullie makkelijk het blijven herkennen!
Het duurt even voor ik alle gratis patronen daar geplaatst heb in twee talen, dus even geduld!
Dit is het adres waar ik mijn gratis patronen neer zet en tutorials, die nu nog in het engels zijn:
http://cm-tuts.blogspot.com/

Ooit geschreven voor de website van madamme Samm, waar ze ook nog te vinden zijn, maar nu dus ook weer op mijn eigen stekkie te vinden! En er zal echt nog meer volgen hoor!
Gratis blijft leuk immers!

Fijne dag en goed weekend!
Groetjes,