zaterdag 15 maart 2014

Koop patronen van Craftluver Marianna in Rijswijk

Ik heb een leuk nieuwtje: vanaf de beurs in Rijswijk zijn mijn patronen te koop bij de Quiltster in Dreischor (Zeeland). We gaan beginnen met de quilt waar ik nu mee bezig ben, de Dresden Plates. Dus mijn andere patronen komen nog. De patronen die ik hier gratis heb neer gezet blijven gratis, dus je hoeft geen haast te hebben met downloaden. Ik ontwerp dus vanaf nu voor mijn eigen label.1975091_1456031134629272_669212244_nEn daar hoort dan natuurlijk een naam bij en ik heb gekozen voor Craftluver Marianna, want dat is de naam waaronder ik het meeste bekend ben. Mensen vragen op beurzen zelfs of ik mijn hondje niet mee had kunnen nemen voor de herkenning! Dus zij komt in mijn logo, das duidelijk! Dus ja, nu alles wat definitiever is, moet je ook bepalen hoe je jezelf in de markt wilt zetten en dit leek ons persoonlijker.

Zo gauw mijn quiltje in elkaar zit en er mooie foto's te maken zijn laat ik meer van mezelf horen! Ik ga dus ook mijn pagina op FB aanpassen (niet mijn tijdlijn, maar de business pagina), maar dat laat ik jullie dan ook weten! Nu weer hard aan het werk, want met stil zitten kom je er niet!

Doeg!