zondag 6 april 2014

Expo Rijswijk 2014

Vandaag heerlijk naar de beurs in Rijswijk  geweest! Heerlijk geshopped ……(zalige buit he)PICT0038 (Medium)en het was heel gezellig. Mijn inziens wat té rustig, vooral voor de standhouders, want de beursganger kon juist heerlijk overal bij! Ik heb genoten, niet alleen van dit:

PICT0004 (Medium) PICT0003 (Medium) 

gezellig bij beppe met deze en gene, waaronder zij….(en ja, tuurlijk gingen we ff samen op de foto!)

PICT0010 (Medium)

Ook veel leuke quilts gezien, waaronder natuurlijk die van Jacqueline de Jonge en verder wat links en rechts bij standhouders foto’s gemaakt. Daar zie ik vaak de leukste dingen! Helaas was het malletje van de sterretjes van Jeanneke uitverkocht of alleen met patroon, dus ik moet nog even wachten tot het weer voorradig is! Ik ga nl. een hele andere samenstelling maken, dus heb weinig aan een patroon.

PICT0014 PICT0022 PICT0028

PICT0016 PICT0031 PICT0024PICT0033 PICT0035

Kortom….het was een TOP dag, eentje met zo’n gouden randje en ik heb genoten! Nu moe maar voldaan onderuit en morgen nagenieten en met mijn stofjes spelen (wassen strijken, snijden naaien….)

Doeg!

Marianna