vrijdag 30 januari 2015

Lekker verwend worden!!!!

Vandaag mezelf lekker verwend met de donkere lapjes uit deze serie.  Alvast ter voorbereiding op mijn verjaardag as. zondag.
Helaas kon ik ze nauwelijks online vinden in Nederland, dus toch maar in de USA besteld. Maakt qua prijs niet zoveel meer uit hoor, ongeveer 2 euro per meter goedkoper, maar wel meer keus. Nu was ik degene die kon kiezen en niet de winkel eigenaar LOL. Ik snap echt wel dat die niet alle stoffenlijnen volledig aankopen, maar ik zag veelal vooral de lichtere stoffen op aankoop foto's en ik heb juist de donkere nodig voor mijn Farmer's Wife Sampler, oftewel het boerinneke!

Ook heb ik een ebook besteld van Katja Marek uit Canada via bol.com. Het heet "The New Hexagon". Ik ben er al mee aan de slag gegaan door te proberen om deze nieuwe "Variahex" type hexagons te tekenen in EQ7. Zo'n leuk werkje! Zo heb je al snel plezier van je cadeautje ook al heb je de puf niet om meer te doen!

Nu lekker onderuit met een kopje thee en uitrusten voor mijn verjaardag! Lekker naar de film met manlief! Die nieuwe "Michiel de Ruyter"en daarna lekker aan de sushi! Ja, ik weet wel wat lekker is hoor!

Groetjes,