zondag 22 februari 2015

Wordpress

Ik probeer mijn Blogger account over te zetten naar Wordpress,(https://craftluver.wordpress.com/) want ik heb veel storingen op Blogger. Voorlopig laat ik dit blog wel nog bestaan, maar voor de zekerheid heb ik deze nieuwe er naast gezet. Als jullie me willen volgen op Wordpress kan dat nu ook. Mijn oude berichten krijg ik nog niet geïmporteerd, maar ja, als je geen upload snelheid hebt dan lukt dat misschien ook even niet! Volgende week komen de monteurs van UPC weer een belijnde verbinding aanleggen, want draadloos gaat echt niet makkelijk in een huis met betonmuren die storen op de verbinding!

Dan laat ik ook weer eens wat zien van de Roos quilt, waar ik nu druk mee bezig ben, want die moet dit voorjaar af van mezelf!

Fijne zondag verder en een goede week!

Groetjes
Marianna