donderdag 3 maart 2016

1827 Album Sampler Quilt

Zoals ik wel vaker doe, was ik aan het struinen op internet. Tja, je valt toch een beetje in een gat als je Dear Jane af is en wat dan? Nou, een Dear Jane op basis van applicatie misschien? En laat die nu net in Januari gestart zijn! Gay Bomers van Sentimental Stitches heeft een antieke quilt aan gekocht die waarschijnlijk een trouw quilt is geweest en al de blokken uit deze quilt worden nu door haar als gratis BOM aangeboden elke maand op de 1e van de maand.

Dit zijn mijn blokken van januari en de stofjes die ik hiervoor ga gebruiken:
Op Facebook heb ik een aparte Nederlands-talige groep voor deze quilt aangemaakt. Men kan deze hier vinden: https://www.facebook.com/groups/109123689481208/ Dit alles met instemming van Gay Bomers zelf. Ik ben echt zo verslingerd aan deze quilt, dat ik bijna niet kan stoppen met ermee bezig zijn! Alsof ik al niet genoeg projecten had!

Ik ga dus nog maar een blokje knippen!

Fijne dag!
Groetjes,
 photo sign2.jpg