zaterdag 19 maart 2016

WW Quilting Day


Vandaag is het WorldWide Quilting Day en om dat te vieren en onder de aandacht te brengen, verloot ik op Facebook op mijn site https://www.facebook.com/craftluver/ een charm pack. Voor diegene die geen Facebook hebben komt er binnenkort hier ook een actie, dus hou het in de gate!

Dit is het charm pack dat verloot wordt:

En wat wordt er zoal verder gedaan op WW Quilting Day? Nou er zijn veel kortings acties op het web. Quilters die in de lokale bibliotheek het quilten laten zien of zelfs in de lokale kroeg. Dus kijk om je heen om te zien waar bij jou in de buurt quilters bij elkaar komen om het quilten wat meer te promoten.

Of ga lekker thuis aan de slag met je lievelings patroon, zoals ik doe! Ik ga een speciaal blok van de 1827 Album Sampler maken. Het is de quilt waar ik toch al mee bezig ben en Gay Bomers heeft speciaal voor deze dag een nieuw blok uitgebracht. En dat kun je gewoon gratis HIER downloaden en maken.

Ik ga er weer lekker mee verder!

Fijne QUILT-dag allemaal!

Groetjes,
 photo sign2.jpg