zaterdag 10 maart 2012

AFFO – again!

PICT0123 (Small)YESSS! Ondanks de griep heb ik toch deze week (cq. vandaag) dit Schnibbles quiltje af gekregen! Helemaal met de naaimachine in elkaar gezet en  voor mij is dat een enorme prestatie. Ik ben dus echt niet goed in naaien van blokken met de naaimachine. Juist daarom heb ik dit patroon wel zo genaaid, ook omdat de hele beschrijving en maatvoering in het patroon daarvan uit ging, dus wel zo makkelijk! Ik ben er zo blij mee! Hij lijkt ook best wel netjes recht geworden…..LOL! Dus morgen ga ik beginnen aan een Paaslopertje. Geheel 3D stof vouwen! Wel weer eens leuk om te doen, dus als je zin hebt doe mee. Instructies hiervoor staan op het Simply2M blog! (knop onderaan rechterbalk).

Fijn weekend!

sign2 

YESSS!! Despite the flu bug that bite me I finished another top this week (today)! Totally with the sewing machine assembled and that is a huge task for me, who normally never sews quiltblocks with the machine. But I wanted to do this quilt this way as a special excersice to upgrade my sewing skills! The whole pattenr was written for sewing with a machine, so that made it easy and I learned a few new tricks too this way! Easy peasy, despite those horrible star points! I am a happy camper now! It even seams quite straite as well…..LOL! So tomorrow I need to start on an Easter table runner. Totally 3D fabric folding it is! So if you like this join me as the instruction for this are published on the Simply2M blog! (button on the right totally down). Have a great weekend!