Doorgaan naar hoofdcontent

Examen en handwerken

Lekker met Flopke naar buiten:foto's juni juli 2011 063 en weer Nordic Walken! Want dat heb ik de afgelopen weken weer opgepakt en het werpt echt al zijn vruchten af!
PICT0107
Over borduren gesproken, ik heb nu de ene kleur af van het grote borduurwerk: Eerst had ik de cirkels die midden over lopen in de lichte kleur gedaan, maar ik vond dat toch niet echt mooi worden, dus uitgehaald en opnieuw met de donkere kleur gedaan. De inhoud van de cirkels gaat nu wel met de lichtere kleur geborduurd worden. Ik vind hem zelf wel erg mooi geworden tot nu toe! Maar ja, ik ben ook erg gek op dit soort patronen.
Varia Hex 150711
Daarnaast heb ik ook gewerkt aan de VariaHex. Leuk wordt het als geheel he?! Ok, nog niet al teveel in elkaar gezet, maar dat komt vanzelf wel. Het hoeft immers ook niet allemaal in een maand af he!

PICT0070
PICT0071Daarnaast hebben Flopke en ik afgelopen zondag dus ons examen gedaan voor de cursus Gehoorzame Hond II. En ja, we zijn geslaagd! Ok, geen vlag uit, maar ik ben er wel bijzonder trots op. En dan vooral omdat ik toch maar mooi weer de controle aan het terug krijgen ben die ik kwijt was door mijn hersenbloeding. Flopke luistert echt goed, ondanks de spanning afgelopen zondag tussen honden en bazen. Zelf was ik dit keer nu eens niet extra veel gespannen. Ik wist goed wat ik met haar kon en had er alle vertrouwen in dat ze gewoon goed zou luisteren. Ok, soms liet ze zich weer van haar leuke kant zien en bij het terug komen op bevel nam ze even een D-tour over het veld. Inwendig lag ik echt in een deuk! Ze liet gewoon zien dat het wat haar betreft wel genoeg was geweest, al die stress! Maar ze kwam echt in één lijn recht op me af tussen al die honden door! En SPRINTEN…

En toen volgde de diploma uitreiking! Apetrots was ik op mezelf en op Flopke met haar guitige streken
PICT0087
Hier ging het om...nou ja?
PICT0092
Apetrots!

PICT0098
Flopke keurt haar diploma - lekker!

PICT0109
WALL of FAME

Reacties

Hallo Marianna,
deine Variahex Blöcke sehen wunderschön aus.
Herzlichen Glückwunsch zu dem Examen mit deinem gehorsamen Hund. Wir hatten früher einen Irish Setter. Der war leider nicht so gut erzogen.
Liebe Grüße
Renate
Lida zei…
Fijn dat je weer kunt bloggen en wat ben je lekker bezig geweest, Flopke ziet er ook erg trots uit met haar prachtige prestatie! Groetjes
Lida
Gert zei…
Welkom terug online. En inderdaad: er gaat soms erg veel tijd zitten in het computeren en bloggen. Ik "moet" mijzelf ook af en toe een halt toeroepen. En gaaf dat Flopke en jij het diploma gehaald hebben: gefeliciteerd.
Louisette zei…
Feliciteren voor exam gehoorzam II
Groetjes en fyne dag!

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p