zondag 22 november 2009

Christmas Wishes update

4 nieuwe

blok 8

Zoals al lang beloofd hier een update van mijn Christmas Wishes van Gail Pan Designs. Deze 4 blokken heb ik sinds 29 Oktober (mijn vorige berichtje hierover) gemaakt en ik ben met blok 8 nu bezig (zie foto believe). Daarna moet ik nog blok 9 Noël doen en misschien doe ik blok Merry nog over, want dat is de enigste die wat trekt qua stof tussen de letters. En dat stoort me toch wat, maar ik vraag me af of dat erg zichtbaar is als ie straks als quiltje aan de muur hangt? Wat zouden jullie trouwe lezeressen en quiltsters doen?  Alle kommentaar is welkom (wel natuurlijk alleen aardig geformuleerde, want vrij recentelijk kreeg ik een hele rare van één of andere blog detective, die zei dat ik een luie huisvrouw was die een normale baan moest nemen….zou willen dat dat kon!)

blok 9 merry2

As I promissed for some time here’s an update of my Christmas Wishes by Gail Pan Desings. Those 4 blocks I have done since Octover 29th (my last entry about this subject) and I am currently working on block 8 (see photo believe). After this one I have to make block 9 Noël and maybe I redo the block Merry, because that is the only one with some rinkles in the fabric between the initials. But I am wondering if this would at all be visable after these blocks are made into a quilt and hanging on the wall? What would you faithfull readers of my blog do? Any comment is welcome (well nicely made ones, as I recently received some weird comment from some kind of blog detective, who thought I was a lazy housewife and would better take a normal job….wish I could!)