donderdag 24 december 2009

Mill House Inn – eye candy!

PICT0001b (Small)PICT0002 (Small)

PICT0004 (Small)PICT0003 (Small)   

Zo net is mijn laatste kadootje binnen gekomen! Grappig dat het eigenlijk voor mijn verjaardag is over ruim een maand, maar het voelt als kerst kadootje nu! Maar wat een lust voor het oog he! Ik ben er zo BLIJ mee! En wat verpakken ze het mooi bij de FQ shop! Het paste allemaal in 2 enveloppen! Maar die jellyrol en 2 honeybuns zijn echt een eye catcher! En je hoeft nu niet meer te vragen wat mijn lievelings kleuren zijn he! Tja, je bent fan of niet van Fig Tree! Zelfs manlief zag dat de stoffen heel mooi bij eerdere series passen! Die dacht even dat mijn blokken van de Tail Feathers ook bij het pakket hoorden! Nee mannetje, die heb ik zelf gemaakt, zei ik! Maar wel met passende stofjes! Dus als ik wil kan ik nu ook nog een keer de Tail Feathers maken in Mill House Inn stofjes! Maar ik denk dat ze gebruikt gaan worden voor items in mijn winkeltje!

Well, my last present arrived today! Funny as it was ment for my b’day in more than a months time, but it feels like a Christmas present now! But what a candy for the eye! I am soooo HAPPY with them! And see how they pack them at teh FQ shop? It all fitted in 2 enveloppes! But the jellyrol and 2 honeybuns are real eye catchers! So you don’t need to ask wehat my favo colors are right now! Well, you’re a fan of Fig Tree or you’re not! Even hubby saw how the fabrics fit all together so well to earlier fabric lines! He thought for a minute my blocks of the Tail Feathers belonged to the parcel aswell! Ne dear, I made them myself I said! But with coördinating fabrics! So if I want I can make the Tail Feathers again with Mill House Inn  fabrics! But I think they will be used for items in my shop!

groetjes!