Doorgaan naar hoofdcontent

Spring – Lente…………

PICT0738 (Small) 
Deze lange weg moet ik af lopen om bij de enigste echte koeien in het centrum van de stad te komen!PICT0734 (Small)
En dit is dan de terugweg langs het meer
                                            PICT0791 (Small)                                            
…..en mijn meditatieplekje!
PICT0741 (Small) 
Alleen ‘s avonds heb ik wat tijd om te borduren aan mijn Tail Feathers, want ja, als ik het park gezien heb, moet kleintje ook nog even gaan spelen toch……dus dat kost je gewoon een halve dag samen en de rest van de tijd heb ik toch ook wel nodig om het huis een beetje op orde te houden (ja, dat moet toch ook eens), zeker nu kleintje zo lekker verhaard! Gelukkig vindt ze het nu erg lekker om gekamd te worden, dat was wel anders toen ze pupje was! Het voelt waarschijnlijk gewoon lekker aan als ik klaar ben of bezig ben!

Reacties

Daniëlle zei…
Ja hier komt ook een stofferblik vol per dag van de vloer hihi! Mevrouw trekt echt een jas uit, maar .. we hangen het in een silo in de tuin en de vogels in de buurt slapen op een heerlijk bedje haren van Yvette!! Mooie avond, groeten, Daniëlle
tiny zei…
Ja ieder jaar weer het zelfde,ik hen dan 2 kleine soorten, die ook nog graag even op schoot springen,je zit er onder, maar ja het hoort erbij. Knap van je dat je toch probeert dat hele stuk te lopen. Het is wel een mooi park waar je door wandeld. Succes.
Jantine zei…
Heerlijk hè, dit weer om te wandelen. Ik heb hetzelfde in het klein. Ik denk dat ik te moe ben om op de fiets te gaan, maar doe ik het toch, dan valt het reuze mee en heb ik juist meer energie dan daarna!
Geniet er maar van! Dat naaien komt vanzelf weer ;-)(de regen ook...)
Erica zei…
Goed zo! Oefen maar verder! Veldhoven moet lukken, misschien zie ik je daar!

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p