donderdag 30 september 2010

Sparkling Fabrics

Hier vond ik deze sprankelende foto’s: sparkling fabrics 2 sparkling fabrics      Zijn niet gewoon om op te eten zo lekker? En je wordt hier nou echt niet dik van! Ok, je portemmonaie misschien wat dunner, da’s waar! En dan te bedenken dat je deze kleuren dus bijna niet ziet op mijn blog, maar ik ben hier dus ook echt helemaal gek van! Wat je ziet zijn de drie nieuwe stoffenlijnen van Flower Sugar by Lecien / Sweet Broderie by Rosalie Quinlan voor Lecien en Where the Wind Blows by Melly & Me voor Creative Abundance. Och als ik toch eens geld had tralala lala…..nog wel ff naar beneden scrollen voor de rest van mijn info he! Ik ga weer…..wassmiley_ironing en  afwas bolletje_met_hond en vanavond eindelijk 7_20_9

Here I found these sparkling fabric pics! Aren’t they just yummie? And you really don’t get fat by these! Ok, your wallet is getting a little slimmer, that’s true! And to think of the fact you never see those fibrant colors on my blog, but I am totally in AWE of these lines! Waht you see are the three new fabrics lines: Flower Sugar by Lecien / Sweet Broderie by Rosalie Quinlan for Lecien and Where the Wind Blows by Melly & Me for Creative Abundance. OH, if I were a rich man….tra la la lala…..don’t forget to scroll down for the rest of my own info!