Doorgaan naar hoofdcontent

Hexagonitis

Het klinkt als de één of andere vreselijke ziekte, maar het is meer een verslaving, alleen niet zo erg als echte drugs, maar je krijgt er wel een kick van!PICT0086 (Small) En zo ziet zo’n verslaving er dan uit……een tafel vol met lapjes, tijdschriften, mallen en papiertjes en niet te vergeten de onontbeerlijke lijmpen! Het voelt een beetje zoals vroeger, wanneer je nog niet op je verjaardag zelf al met je kadootjes mocht spelen (of met sinterklaas), maar pas de dag erna…..ja, ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe kadootje! En gelukkig dat ik dat nog kan voelen!

Reacties

Wilma Kuin zei…
hihi.... heerlijke verslaving!! Deze hoef je niet voor aan de afkik hoor!!
;o)
pauline zei…
Welkom bij de club van de verslaafden, haha. Het is de allerbeste verslaving die je je wensen kunt. Veel plezier met het maken van de Variahex.
groetjes,
Tineke zei…
Er zijn ergere verslavingen, van deze hoef je niet af te kicken.
Groetjes Tineke

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p