maandag 30 juli 2012

A promiss to keep/Belofte maakt schuld

PICT0269 (Small)PICT0268 (Small)PICT0267 (Small)PICT0270 (Small)        Dit zijn dan de stofjes die afgelopen weekend zijn binnen gekomen vanuit de VS. Ze zijn op de foto en het echt wat donkerder als ik op de site van de FQS zelf dacht te zien, maar even goed ben ik nog steeds flieft! Ik vind het zelfs eigenlijk nog mooier dat het ecru wat donkerder is als gewoon ecru, nu onderscheid het zich van mijn andere quilt achtergrondjes!

Dit is de foto van de bruine sashing -en randstof en de lichtere blauwe is voor de hoekjes tussen de sashings en de meest rechtse twee zijn voor de zigzag rand die om de blokjes van de NI heen zit. Het meest linkse ecru lapje is extra voor als ik misschien net wat te weinig lichte stofjes zou hebben….PICT0272 (Small)These are the fabrics I received last weekend from the FQS in Texas. Aren’t they gorgeous? I love them despite the fact that they turned out to be slightly darker in real life than on the pictures I saw on the website of the FQS. I might even love them more because of this. Gives them a real old aged look which I like! And it is way different from all the other cream backgrounds I have ever used. The last picture is from the yardage fabrics, as the dark brown is for sashings and a border and the light blue is for the cornerstones. The tan and big print blue fabrics are for the zigzag border the NI has arounds its blocks. The most left cream fabric I bought in case I might not have enough light fabrics in the end….