Doorgaan naar hoofdcontent

Dank jullie wel!

Wat een lieve reacties heb ik gekregen op mijn vraag hoe jullie mijn blog vinden. Ja, ik blijf mezelf en ook vooral op mijn blog mijn eigen ding doen, anders zou het denk ik ook niet leuk zijn, want kopie blogs is niks aan, dan weet je het allemaal al wel immers! Wat ik vooral ook errug leuk vind nu is om de reacties te lezen van mensen die ik niet zo vaak zie reageren en waarvan je dus eigenlijk ook niet weet dat ze lezen wat je schrijft. O, daarmee bedoel ik zeker niet dat de reacties van de regelmatig reagerende luitjes minder tellen, in tegendeel, ik geniet van elk kommentaartje! Blijkbaar is het allemaal leuk genoeg om te blijven doen! Dank jullie wel voor deze “echte award”! Want voor jullie doe ik het allemaal immers….lekker in contact met elkaar blijven en van elkaar leren en ideeën opdoen! En ik vind het altijd leuk om dan ook even bij jullie om een hoekje te kijken. Ik moet bekennen dat ik zelf ook niet altijd een berichtje achter laat, maar probeer daar wel regelmatig aan te denken om het wel te doen! En natuurlijk is het voor mij een enorme uitlaat klep! Lekker kunnen kletsen over je hobby en je kleine levenskringetje met z’n ups en downs vind ik heerlijk elke dag, of zo gauw mijn energie niveau het toe laat! He, ik kan weer opgelucht verder gaan! Pak van mijn hart!

Er zijn nog wel een paar stofjes geknipt vrijdag avond, maar daar is het verder bij gebleven. Ook heb ik wat onderzoek gedaan naar een makkelijke methode om de stofjes om de malletjes te rijgen/plakken ed. en straks ga ik ̩̩n van die methodes (met freezer paper) eens uit proberen en anders wil ik toch die Sew Line lijm pen eens aanschaffen, die lijkt me echt tijdbesparend! Ik heb het gewoon nooit zo op tijdrovend voorbereidings werk, dat houd me zelfs tegen om te beginnen! Dus zoek ik oplossingen die wat minder tijd en vooral dus energie kosten en me sneller tot het naai Рcq borduur-stadium brengen, want dat is voor mij het leukste aan onze hobby! Welterusten! Zij slaapt al041209-2

Reacties

PatchworkRose zei…
Hi Marianna
Get Well Soon So glad Flopke is so much better. Hope you get a little stitching done today
Cheers for Australia
Lynne
Joke zei…
Hallo Marianna,
Bedankt voor je lieve reactie bij mij.
Wat sneu voor je dat je niet zo lekker in orde bent, hoop voor je dat je gauw opknapt.
Die Flopke van jou is een schatje zeg! Ik las het verhaal over de ingeslikte naald op je andere log. Spannend allemaal maar goed dat het zo is afgelopen!
Groeten, Joke
Jantine zei…
Had je vraag even gemist. Maar blijf gewoon jezelf, de mensen moeten maar bepalen of ze het lezen ja of nee.
Hilde zei…
Hoi Marianna

Eerst en vooral snel beterschap gewenst. Ben blij dat ik weer langs kan komen na 2 weken zonder PC. Ik reageer wel niet vaak maar je verhaal laat me niet onverschillig. Je bent een doorzetter.
Hartelijke groet

Populaire posts van deze blog

Ander blog

Voor degene die hier nog wel eens langs komen:  Ik heb ook op WordPress een blog en daar ga ik verder met mijn papier hobby's, nu quilten bij mij eigenlijk stil ligt. Hier is de link: Wordpress blog Veel plezier met lezen daar! Groetjes, Marianna

Lekker bezig

De afgelopen tijd heel afwisselend bezig geweest. Ik heb mijn Bullet Journal weer eens opgepakt en ingetekend voor de maand maart. Ik had de eerste twee maanden van 2019 er niks mee gedaan, vooral omdat ik merendeels gewoon te ziek was. Die rotgriep bleef ook hier lang hangen! Maar dat komt mijn koppie niet ten goede, dan verlies ik het overzicht over wat ik graag wil doen en wanneer iets af moet zijn (zoals bv. voor een workshop), dus dat was de reden om hem er toch weer bij te pakken. En het werkt nog niet helemaal volledig, maar het geeft wel meer rust en overzicht. En dan kom ik ook weer beter in mijn velletje te zitten en wordt ik iets produktiever. Dat is geen doel op zich, maar het voelt gewoon fijner als je ook eens iets kunt afmaken. Geeft meer voldoening dus... ..... dus ben ik nog steeds bezig mijn Dear Jane aan het quilten, ongeveer 1 blok per dag en een sashing. Behalve die dagen dat ik veel weg ben, dan lukt dat niet. Vaak zit ik nu 's avonds op de bank TV te kijke

Heerlijk dagje Schagen en Amsterdam

Zoals ik in mijn vorige blogje al vertelde ben ik gisteren naar Schagen geweest om bij Aljona de fotoquilt cursus te volgen. Jacqueline  gaf daar de les en dan is het altijd gezellig! Was heerlijk om weer eens bij hun geweest te zijn. Helaas was Aljona zelf er niet, die zit vandaag in de USA en gaat daar op Handiquilt cursus...tja, verschil moet er zijn he! LOL! En ik kwam op de cursus ook nog Monique tegen, die vertelde altijd mijn blog te lezen (hoi Monique!) en dus mijn foto's herkende van Flopke! Grappig hoe klein de wereld dan ineens is! Terwijl ik dus altijd denk dat er maar een handjevol mensen zijn die dit gebrabbel lezen! Dus Monique, laat je nu een berichtje achter voor de gezeligheid? Altijd leuk hoor om contact te hebben met je lezers! Maar dat geldt voor jullie allemaal. Ik vind het echt geweldig als jullie een commentaartje op mijn schrijfsels achter laten! Dus heel erg bedankt als je dat al doet! Deze twee foto's zijn het uiteindelijk geworden waar ik een p