zondag 2 mei 2010

Toch nog Veldhoven!

 PICT0201 (Small)PICT0290 (Small) Uiteindelijk is het toch nog gelukt om naar Veldhoven te gaan vandaag en met welk doel ging ik eigenlijk? Nou, de prachtige NI quilt van Supergoof Ingrid, die bij Quilt-it & Dotty in de stand mocht hangen, was eigenlijk voor mij de hoofdreden en natuurlijk om lapjes te scoren om die voor mezelf ook te kunnen maken, op mijn eigen manier natuurlijk! Het is mijn smaak aan lapjes die in mijn quilt komt en dus wordt ie echt weer anders als die van Ingrid, maar ik wil dan ook altijd toch een eigen twist aan mijn quilts geven, ook al haal ik veel van mijn inspiratie van internet! Deze buit gaat ook gebruikt worden voor de Chinese lantaarnblokjes die ik ga maken voor de LIB quilt. Alleen de rode Fig Tree kleur wordt te saai merk ik, dus iets meer variatie qua rood mag daar wel in. In juli ga ik naar Amsterdam een dagje om daar weer rode lapjes te scoren bij de Birdblocks en DH&W ernaast! Maar nu eerst ga ik slapen en de rest van de maanden weer flink sparen, want ik ben echt super blut! Alle perikelen rond Flopke waren duidelijk niet echt gratis (zeg maar gewoon een financiële aderlating), dus deze maand wordt het de broekriem strak aan trekken! Daarnaast had ik ook al lapjes bij Quiltende Wilma besteld, als troostprijs voor mijn teleurstelling dat ik niet kon gaan vrijdag, dus ging ik al met een half budget naar Veldhoven vandaag. Die moeten dus nog binnen komen volgende week, dus nog echt wel wat leuks om naar uit te kijken! Ik ga ze gebruiken voor mijn bloementuintje van 1/2 hexagonnetjes en de rode en ecru ook voor de LIB quilt denk ik! Ik heb al lapjes gezien bij Quilt & Co uit Krefeld die op mijn verlanglijstje staan: PICT0200 (Small) Mooi ook he! Maar ja, toen was ik ff blut! Maar er moet ook nog wat te wensen over blijven toch?